Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2012 00:55 - Така я заварих, както я бях оставил.
Автор: kirilov92 Категория: Поезия   
Прочетен: 1667 Коментари: 1 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Така я и заварих-  както я бях оставил.

            С двете брези отпред, а поточето шумолееше зад мен;

Както някога, като малко дете играех, тичах, скачах се и къпех

            А вятърът нежно галеше нозете  и ръцете ми.

А косите сиви на майка веч хубавееха на слънцето жарко.

            Татко, рече ми: Сине къщата е като твоя крепост, пази я!

Но що случи се..

            Пари- всичките отидоха,

Легна мама на леглото черно, поболя се..

Синко, рече тя- аз не мога вече- широк е света;

Върви, щастието ти навред търси..

            Мен не търси, аз веч изминах своя път!

Със сълзи на очи, аз заминах, из тежката чужбина

            Да гоня щастие и пара

Много път минах, много и видях

            Накрая, уморих се веч!

Връщам се рекох тогаз и завчас,

            Изчезнах, пътят към дома сладък,

Изнмерих!

            Ето ме- приятелю, стоя тук пред теб,

С поглед блед, очи уморени, остани,

И мен послушай-

Чудна е тя, чужбина,

            Но сърцето винаги тегли

Където е огнище, мило, родно

            Но ти, ходи, търси,

Чудеса ти изнамери,

            Ала помни, у дома се накрая ти върни!

                       

 



Тагове:   родина,   майка,   завръщане,


Гласувай:
3



1. apollon - това може да го напише само човек, ...
16.10.2012 08:20
това може да го напише само човек, изпитал носталгията далеч от родния край
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kirilov92
Категория: Политика
Прочетен: 18944
Постинги: 4
Коментари: 3
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930